خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران:

30 پایگاه جذب حامی، شب قدر در مازندران مستقر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۰۷۴

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: به‌منظور مشارکت همه نیکوکاران در استان و کمک به ایتام و فرزندان طرح محسنین ۳۰ پایگاه جذب حامی، به مناسبت شب قدر در قالب طرح اکرام ایتام در استان مستقر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: به‌منظور مشارکت همه نیکوکاران در استان و کمک به ایتام و فرزندان طرح محسنین ۳۰ پایگاه جذب حامی، به مناسبت شب قدر در قالب طرح اکرام ایتام در استان مستقر می‌شود.

احمد سعادت افزود: ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: این تعداد از ایتام و فرزندان طرح محسنین از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان نیکوکار برخوردار بوده و هر یک از ایتام و فرزندان طرح محسنین، ماهیانه به‌طور میانگین ۵۰۰ هزار تومان از حمایت‌های حامیان برخوردار می‌شوند.

وی افزود: در تلاشیم تا با کمک حامیان و خیران، سرانه کمک به ایتام و فرزندان طرح محسنین را افزایش دهیم.

سعادت ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال جذب ۲۰ هزار حامی نیکوکار برای ایتام و فرزندان طرح محسنین هدف‌گذاری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوع‌دوست استان با کمیته امداد گفت: نیکوکاران مازندرانی می‌توانند از طریق آدرس http://ekram.emdad.ir ثبت‌نام و سرپرستی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را بر عهده بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز