خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهگی صنایع دستی و گردشگری مازندران خبر داد :

تکمیل ظرفیت همه مراکز اقامتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۵۲۴

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهگی صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ظرفیت همه مراکز اقامتی مازندران تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهران حسنی در گفتگوی خبری گفت: همه مراکز اقامتی مازندران از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا سوم فروردین ۱۴۰۱ در استان تکمیل شده است.

حسنی افزود: پس از دو سال رکود گردشگری نوروزی در کشور و مازندران، به دلیل شرایط کرونایی، عید امسال گردشگران بیشتر از حد تصور وارد استان حاضر شدند و تاکنون همه مراکز اقامتی رسمی استان از گردشگر تکمیل شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه مقرر شده بود در صورت نیاز، از ظرفیت مدارس، سالن‌های ورزشی، مساجد و اماکن متبرکه استان هم برای اسکان مسافران و گردشگران استفاده شود، گفت: این فضا‌ها در ۱۷ شهرستان مازندران برای اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته شد.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهگی صنایع دستی و گردشگری مازندران، ظرفیت ۴۵۰۰ خانه مسافر و ۲۹۰ اقامتگاه مازندران نیز از گردشگران نوروز ۱۴۰۱ تکمیل است.

حسنی با اشاره به اینکه ۲۶ بازارچه صنایع دستی در سطح ملی استانی و شهرستانی تا پایان تعطیلات نوروز امسال در سطح استان دایر است تصریح کرد:۹۵۰ هزار نفر تاکنون از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مازندران بازدید کردند.

یادآور می‌شود ظرفیت تاسیسات گردشگری مازندران ۵۴۰۰ واحد است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز