خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا:

۸۷۰۰ زائر مازندرانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۵۱۷

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا از اعزام بیش از هشت هزار و ۷۰۰ زائر استان به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: حدود نیمی از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ محمد عباسپور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال اقدامات و برنامه‌های خوب در برنامه راهیان نور صورت گرفت، گفت: با توجه شرایط کرونایی و وقفه دوساله راهیان نور، ضرورت داشت که با عزم جدی به مقوله راهیان نور نگاه کرد که مهم‌ترین مطالبه رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی افزود: یک سری اقدامات در راستای بسترسازی اجرای طرح راهیان نور از جمله احیا و مرمت و تعمیر اردوگاه‌ها مازندران در خوزستان صورت گرفت و در دوماه اخیر گروه‌های جهادی در راستای تحول اردوگاه‌ها و مرمت و احیای زیرساخت‌ها به این مکان‌ها اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا گفت: امسال یکی از نگاه‌های ویژه به سفر راهیان نور بحث ارزان سازی سفر بود و با توجه به وضعیت معیشتی و گرانی‌ها، با تدبیر هیئت رئیسه و خیرین این اتفاق صورت گرفت و در بحث تغذیه و غذای زائرین، شاهد ارزان بودن هزینه اردو راهیان نور بودیم.

سرهنگ عباسپور با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در اردوگاه‌های راهیان نور، طرح شهید بصیر، یادمان گردی، برگزاری رزمایش فرهنگی را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و افزود : تاکنون هشت هزار و ۷۳۰ نفر در اردوگاه‌های مازندران پذیرش شدند که چهار هزار و ۴۴۳ برادر و چهار هزار و ۲۸۷ خواهر هستند.

وی اظهارکرد: تا به امروز حدود ۳۲۱ خودروی شخصی وارد اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر شد و در اردوگاه‌های استان ۲۰۰ خادم برادر و ۸۸ خادم خواهر به زائرین خدمات رسانی می‌کنند و ۷۰ خادم را برای استقرار در یادمان‌های ملی اعزام کردیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز