خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

دوران دیپلماسی ذلت گذشته است؛ مذاکرات امروز ما بسیجی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۷۲۲

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه گذشته است، امروز مذاکرات ما بسیجی است و هرگز مسئولان زیر بار ذلت شرط و شروط تحریمی نخواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری با تبریک هفته بسیج، تقوا را از مهم‌ترین شاخصه اصلی بسیجی دانست و نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد.

وی به نقش فتنه در جامعه اشاره کرد و با یادآوری اینکه حضرت علی (ع) از تاریکی فتنه‌ها به خدا پناه می‌بُرد افزود: هرکسی تقوا داشته باشد خداوند تاریکی را برای او به نور تبدیل می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران قرآن، اهل‌بیت و تقوا را سه شاخصه مهم دوری از فتنه دانست و گفت: می‌توان با تمسک به این سه اصل مهم از تاریکی‌ها فاصله و به سمت نور و روشنایی حرکت کرد.

وی قراردادهای ننگین، رانت‌خواری، زمین زدن صنایع را ازجمله فتنه‌ها عنوان کرد و افزود: ازجمله تاریکی‌ها و فتنه‌ها که فضا را غبارآلود و تاریک می‌کند، فتنه عصر غیبت است؛ هر چه به ظهور نزدیک می‌شویم باید خودمان را برای فتنه‌ها و تاریکی بیشتر آماده کنیم.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به مناسبت‌های پیش روی ازجمله شهادت شهیدان شهریاری و فخری زاده و شهید مدرس افزود: باید نمایندگی را برگزید که همانند شهید مدرس دارای شجاعت، استقامت و ایستادگی باشند.

امام‌جمعه ساری سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی را گرامیداشت و گفت: میرزا کوچک خان علیه ظلم پهلوی و نوکران دست‌نشانده اجانب ایستادگی و مقاومت کرد درحالی‌که در جنگل‌های آمل، کمونیست‌ها علیه مردم مظلوم و نظام مقدس جمهوری ایستادگی جنگ کردند و درنهایت شکست خوردند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به گله‌مندی برخی از باغداران مازندرانی مبنی بر نبود بازار خرید اشاره کرد و احداث پایانه صادرات چپکرود که در خاورمیانه بی‌نظیر است را بهترین فرصت برای رفع دغدغه‌های کشاورزان نامید که می‌توانند از این ظرفیت برای نگهداری و سورت استفاده کنند.

وی یادآور شد: البته نگرانی باغداران نیاز به رسیدگی دارد اما برخی از آن‌ها اقدام به برداشت زودهنگام مرکبات کرده و بارنگ آوری وارد بازار می‌کنند؛ این عمل حرام است.

آیت‌الله لائینی با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات برجامی گفت: آمریکا از برجام خارج و آن را یک‌طرفه نقض کرده است و بااین‌حال برای ما شرط و شروط می‌گذارد و تحریم‌های جدید اعمال می‌کنند که نشانه وقاحت آن است و تصور می‌کنند مذاکرات پیش رو مانند گذشته خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به تحرکات آمریکا در آستانه مذاکرات وین اشاره و به خروج یک‌طرفه آمریکا ازبرجام را یادآور شد و گفت: آمریکا از برجام خارج و آن را یک‌طرفه نقض کرده است و بااین‌حال برای ما شرط و شروط می‌گذارد و تحریم‌های جدید اعمال می‌کنند که نشانه وقاحت آن است و تصور می‌کنند مذاکرات پیش رو مانند گذشته خواهد بود.

امام‌جمعه ساری به مسئولان توصیه کرد تا ببینند اگر دربر جام مفاد قانونی برای برخورد با نقض برجام وجود دارد، از طریق مجامع بین‌المللی برخورد و پیگیری کنند و اگر چنین چیزی در نظر گرفته نشده باشد، خیانت محسوب می‌شود.

وی افزود: دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه گذشته است، امروز مذاکرات ما بسیجی است و هرگز مسئولان زیر بار ذلت شرط و شروط تحریمی نخواهند رفت.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز