خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

مسئولان میزبانی ساری برای گردشگری 2022 را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۰۳۸

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با یادآوری اینکه ساری میزبان گردشگران کشورهای عضو اکو در سال 2022 است،گفت: فرصت زیادی تا این رویداد باقی نمانده و باید ساری را برای میزبانی مهیا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: تقوااطاعت از دستورات الهی است و سبب مسئولیت شناسی و انجام درست‌کارها می‌شود.

وی با گرامیداشت آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) افزود: افتخار می‌کنیم کشور ما کشور امام زمان (عج) است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اعلام اینکه جشن آغاز امامت حضرت مهدی موعود (ع) فردا در استان برگزار می‌شود، تأکید کرد: مملکت امام زمان (عج) را باید درست‌ساخت، از مسئولان خواست مشکلات مردم را حل کنند.

وی با گرامیداشت هفته ناجاو اینکه نیروی انتطامی در خط مقدم ایجاد و تأمین امنیت هستند و همه سربازان امنیت در کشور سربازان حضرت امام زمان (عج) به شمار می‌روند. گفت: امنیت امروز جامعه مرهون تلاش و خدمات نیروی انتظامی است.

امام‌جمعه ساری به‌روز جهانی عصای سفید و نابینایان اشاره کرد و افزود: بخشی از مردم به دلایلی روشندل هستند و همه باید نسبت به آنان رحم و محبت داشته باشیم و با پرهیز از ترحم به نیازهای آنان رسیدگی کنیم.

آیت‌الله محمدی لائینی پیوند اولیا و مربیان از دیگر مناسبت‌های پیش رو عنوان کرد و گفت: اگر اولیا و مربیان مدارس و دانشگاه‌ها همکاری داشته باشند در تربیت اولاد و نسل آینده موفق‌تر عمل خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به‌روز جهانی غذا و روز جهانی ریشه‌کنی فقر، افزود: جامعه وظیفه ریشه‌کنی فقر و تأمین تغذیه، معیشت، کار و اشتغال را دارد.

وی به سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان اشاره کرد و از مسئولان خواست تا اهداف و مصوبات سفر ایشان به مازندران را بازخوانی کنند.

آیت‌الله لائینی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید در هیچ قسمتی از استان فقر داشته باشد.

وی به پیروزی و درخشش کشتی گیران ایران به‌ویژه مازندران اشاره و با تبریک به ورزشکاران مازنی گفت: این افتخارآفرینی‌ها سبب شادی دل مردم شده است.

آیت‌الله لائینی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت، گفت: وجود مقدس رسول اکرم (ص) مهم‌ترین نقطه ایجاد وحدت است و باید در پرتو حبل‌الله وحدت داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران همچنین به رویداد ساری ۲۰۲۲ و پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو اشاره کرد و افزود: فرصت زیادی تا این رویداد باقی نمانده و باید ساری را برای میزبانی مهیا کرد.

وی در مورد حادثه تروریستی و انفجار در منطقه‌ای در قندهار افغانستان گفت: مکر دشمن را باید با بصیرت و تقوا دفع کرد ازاین‌رو باید همواره مراقب مکر دشمن باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران یادآور شد: طبق  برنامه برجام، قرار بود تحریم‌ها لغو شود اما متأسفانه بجای لغو؛ کلمه تحریم را در برجام بکار بردند و این نشانه مکر دشمن است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز