خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

لزوم عاشورایی کردن فرهنگ مهدویت

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۸۲۲

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم عاشورایی کردن فرهنگ مهدویت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی امروز در نشست شورای سیاست گذاری مهدویت مازندران با اشاره فعالیت بنیاد مهدویت در کشور به ریاست حجت الاسلام قرائتی و ترویج این فرهنگ در استان اظهار داشت: در حال حاضر بنیاد مهدویت به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و مبارزه با انحرافات ، شعبه مازندران شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: در حال حاضر سه درس خارج از مهدویت با موضوع بررسی شبهات و آنچه که مربوط به فرهنگ مهدویت بوده تدریس می شود؛ در این دروس شبهات بررسی وبه درستی به مردم عرضه می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم پررنگ تر شدن فرهنگ مهدویت در سبک زندگی افراد تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ مهدویت در جامعه به خوبی ساری و جاری شود

وی با بیان اینکه بر اساس فرامین رهبری یک هفته به عنوان هفته مهدویت نامگذاری شده است،ادامه داد: هفته مهدویت فرصت مناسب برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و بررسی این موضوعات است.

آیت الله طبرسی بر لزوم عاشورایی شدن فرهنگ مهدویت در جامعه تاکید کرد معرفی امامت،رهبری و مهدویت را لازمه ی پیشرفت و بقای جامعه دانست.

وی پیشنهاد کرد تا بنیاد مهدویت استانی کتابخانه های غنی با موضوع مهدویت در برنامه های خود تدوین کند و دیگر اینکه مرکزی متمرکز با موضوعات مختلف مهدویت در استان شکل گیرد.

وی بر تحقق فرهنگ سازی مهدویت در جامعه تاکید کرد و افزود:باید فکر و اندیشه مهدویت را در دنیا و کشور نشر و ترویج دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:ترویج فرهنگ مهدویت حفظ و صیانت انقلاب اسلامی است و آنچه که از مهدویت بر ما تکلیف شده بایستی به درستی عمل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز