خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

اورژانس مازندران باید تقویت شود/ جمعیت بیش از سه میلیون؛ خدمات‌دهی به 20 میلیون

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۷۷۷

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بیان اینکه مازندران را نباید در حد سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دید بلکه باید توجه ویژه‌ای به آن شود، افزود: مازندران به بیش از ۲۰ میلیون نفر خدمات می‌دهد بنابراین تقویت اورژانس در استان امری الزامی است.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار رئیس اورژانس کشور با وی، خدمات فوریت‌های پزشکی را در شرایط مختلف خوب ارزیابی کرد و گفت: در دنیای معاصر امروز که مردم با معضلاتی چون آپارتمان‌نشینی، ترافیک و ... مواجه هستند، وجود اورژانس برای رفع خطرات احتمالی ضروری است.

وی بر لزوم آموزش کارکنان اورژانس برای ارائه خدمات بهتر به بیماران تأکید کرد و افزود: تقویت تجهیزات، مدرن سازی امکانات نیز دیگر ملزومات مهم در این بخش محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به فعالیت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی در استان مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به شناور بودن جمعیت استان، در اختیار گذاشتن امکانات درمانی ازجمله تجهیزات فوریت‌های پزشکی برای این استان ضروری است.

وی بابیان اینکه مازندران را نباید در حد سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دید بلکه باید توجه ویژه‌ای به آن شود، افزود: مازندران به بیش از ۲۰ میلیون نفر خدمات می‌دهد بنابراین تقویت اورژانس در استان امری الزامی است.

آیت‌الله لائینی به کوهستانی بودن برخی از مناطق مازندران اشاره کرد و راه‌اندازی چند پایگاه اورژانس هوایی در مناطق مختلف این استان را لازم دانست.

وی بابیان اینکه مدیریت بحران باید به‌طور جد پیگیری شود، ادامه داد: مدیریت بحران باید به‌نوعی نهادینه شود که هنگام بروز حوادث، با آمادگی بیشتر از بروز بحران پیشگیری و یا در صورت بروز، آن را به نحو مطلوب و تا حد امکان با کمترین آسیب، مدیریت کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز