خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت نصرالله دریابیگی به مناسبت اولین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۸۳۶

نصرالله دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در پیامی اولین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصرالله دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی  مازندران در پیامی اولین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل می باشد؛

نوزدهم بهمن ماه اولین سالگرد  ارتحال عالمی وارسته، مجاهدی  نستوه دوران سخت مبارزات قبل از انقلاب و دوران جنگ و جهاد، حامی به حق محرو‌مین و مستضعفین به ویژه طبقات ضعیف خصوصاً  کارگران و بازنشستگان،  روحانی که به مردم عشق می ورزید و تمام  فکرش مردم،دلسوز و همراه و  غمخوار آنان به ویژه طبقات ضعیف بود ، شاگردی از شاگردان مکتب صادق آل محمد و سربازی به حق از سربازان مهدی موعود، نماینده فقید امام راحل و مقام معظم رهبری در مازندران حضرت آیت الله طبرسی را به هدیه ذکر صلوات و قرائت فاتحه بر روح عرشی اش گرامی می داریم. خانه  کارگر و کانون بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران و دیگر نهادها و تشکل‌های کارگری با شناختی که از صداقت ، درستکاری ، امانت داری،وفاداری ،مردم دوستی،عشق و ارادت و محبت ، سخت کوشی و صراحت بیان از آن مرحوم سراغ دارد،یاد و خاطرات آن فقیدسعید را گرامی و روح ملکوتی  اش را با رحمت و مغفرت الهی در اولین سالگرد غمبارش  تسلیت و به روح مطهرش صلوات و فاتحه می فرستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز