خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه لرستان:

58 سایت اینترنت تحت پوشش 4G در خرم آباد راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۵۷۰

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه لرستان گفت: 58 سایت اینترنت تحت پوشش 4G در شهرستان خرم آباد راه اندازی شده و 113 سایت دیگر در این استان تا پایان بهمن ماه سال جاری راه اندازی می شود.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هومان محمودی در نشست خبری با خبرنگاران در سالن کنفرانس شرکت مخابرات لرستان افزود: تعداد 410 سایت 2G و تعداد 148 سایت 3G در استان وجود دارد و طی آینده نزدیک نسل g4 نیز نصب و راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین تعداد 449هزار 818 مشترک تلفن ثابت، 57هزار و 225 خط ADSL و تعداد یک میلیون و 414هزارو 387  و به زودی نسل خط تلفن همراه( اعتباری و دائمی) ارتباط آنها در استان برقرار است.

محمودی همچنین افزود: از ابتدای امسال تا کنون تعداد هشت هزارو 106 خط تلفن ثابت، هشت هزار 405 خط ADSL و 75هزارو 269 خط تلفن همراه(اعتباری و دائمی) توسط مشترکان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 789سایت جهت پوشش اینترنت در استان فعال است گفت: بزودی یک سایت تحت پوشش دیگر در گردنه رازان در محور ارتباطی خرم آباد-بروجرد و در شهرستان های رومشگان و دوره چگنی راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح جشنواره صد دانه یاقوت و مهلت ثبت نام از یکم آذرماه تا یکم بهمن ماه سال جاری گفت: در این طرح با سرویس های متنوع مشترکان می توانند از تعرفه ها مشخص، علاوه بر استفاده از تخفیف، در قرعه کشی سالانه شرکت مخابرات شرکت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز