خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خبر داد:

اجرای طرح ساماندهی گلزارهای شهدا در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۹۴۴

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: طرح ساماندهی گلزارهای شهدا در استان لرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مراد روشنی ظهر سه‌شنبه در دیدار خادمان شهدا و ایثارگران لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان، افزود: این طرح با صرفه جویی در اعتبارات و هزینه ها در این زمینه اجرایی می شود .

وی اظهار داشت: هنوز ۲۵ درصد از گلزار شهدای این استان باقی مانده که ساماندهی نشده اند که امیدواریم با استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا این امر به زودی عملیاتی شود.

روشنی تصریح کرد: ۹ هزار و ۵۳۰ مورد دیدار با جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شده است که در برخی از این دیدارها نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد نیز حضور داشته اند.

روشنی با اشاره به تهیه تاریخ شفاهی زندگی شهدای استان لرستان بیان داشت: همچنین مسابقات قرآنی با حضور سه هزار و ۶۱ نفر خانواده های شهدا و ایثارگران استان در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شده است.

وی از ارائه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به ۶۳۵ دانش آموز ممتاز خبر داد و افزود: همچنین خدمات کمک هزینه تقویت علمی به ۱۵۰ دانش آموز، کلاس‌های کنکور به ۱۵۰ نفر و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: همچنین سه جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت در لرستان تالیف شده است.

وی اظهار داشت:رونمایی از ۹۰۷ وصیت نامه شهدای دانش آموز لرستان در مدارس از جمله اقداماتی بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز