خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان:

لرستان آمادگی میزبانی رقابت‌های جهانی کشتی را دارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۱۴۶

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: آمادگی این را داریم که در تراز استانداردهای ملی بتوانیم میزبان رقابت های جهانی کشتی باشیم.

به گزارش ایلنا در خرم آباد، علی یاور عزیزپور در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان اظهار داشت: کشتی لرستان مانند سایر استان‌ها نیست که در یک رشته قوی باشد و ثابت کرده در کشتی فرنگی و  آزاد استعداد دارد.

وی با بیان اینکه در سنوات گذشته سهم کشتی لرستان 4 تشک بوده، عنوان کرد: سال‌جاری توانستیم با کمک فدراسیون سهمیه لرستان را به ۱۳ تشک افزایش داده و تشک کشتی به مناطق محروم استان نیز رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه خانه‌های کشتی در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده‌اند، ادامه داد: طی سال‌جاری 6 رقابت کشتی قهرمانی کشور در لرستان برگزار شده که همین جا اعلام می‌کنیم آمادگی این را داریم که در تراز استانداردهای ملی بتوانیم میزبان رقابت‌های جهانی باشیم.

عزیزپور انسجام و استفاده از ظرفیت سایر کاندیداها در هیئت کشتی لرستان را خواستار شد و تصریح کرد: کشتی استان به رشد همه جانبه و متوازن هم در زمینه ورزش قهرمانی و هم در زمینه آموزش نیاز دارد چراکه زیرساخت‌ها و تجهیزات سخت‌افزاری را فراهم کردیم و توسعه کشتی نیازمند حمایت بخش خصوصی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز