خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان مطرح کرد:

ساخت ۳۰۰ کیلومتر راه جاده‌ای در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۰۷۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: ۳۰۰ کیلومتر راه در استان لرستان با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد تومان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، شهرام ملکی در جمع خبرنگاران شهرستان خرم‌آباد، در رابطه با پروژه‌های راه شهرسازی استان لرستان، اظهار داشت: در استان لرستان 300 کیلومتر راه با اعتبار اولیه 500 میلیارد تومان با پیوست قانون بودجه در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه روکش آسفالت باند محور ازنا - شا‌زند آغاز شده است، افزود: اجرای روکش آسفالت این محور نیازمند مساعدت‌ بیشتر معاون وزیر راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان با بیان اینکه 220 کیلومتر از این محورهای استان لرستان روکش آسفالت شده، عنوان کرد: از ابتدای سال 94 تاکنون 14 هزار تن آسفالت در سطح محورهای استان لرستان توزیع شده و این در حالی است که سال گذشته در سطح استان 16 هزار تن آسفالت توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه‌های چهار خطه خرم‌آباد -کوهدشت، خرم‌آباد - دلفان، خرم‌آباد - پل‌دختر، خرم‌آباد - بروجرد در حال انجام است، بیان کرد:  275 کیلومتر طرح هدف اداره کل راه و شهرسازی استان بوده که از این میزان 104 کیلومتر به اتمام رسیده است.

وی در رابطه با کاهش تلفات جاده‌ای استان، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان کاهش تلفات فوتی در محورهای استان بوده که تاکنون این اداره در این راستا موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز