خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

مددجویان افرادی مستعد و توانمند برای پیشرفت لرستان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۹۶

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: هدف از برگزاری جشن رمضان، مشارکت مردم در طرح‌های امداد، در جهت حمایت از محرومین است.

ولی اله منتظری گفت: این نمایشگاه درجهت استفاده هر چه بیشتر از فضای معنوی این ماه و همچنین در راستای تشویق و جذب خیرین و حامی یابی برای ایتام و نمایش دستاوردهای امداد برپا شده است.
به گزارش ایلنا، مدیر کل کمیته امداد استان لرستان با بیان اینکه این نمایشگاه در ۲۶ غرفه پذیرای مردم نوع دوست این شهرستان است، تصریح کرد: هدف از ایجاد این نمایشگاه اطلاع رسانی از عملکرد امداد در طول سال به مردم و رویکرد امداد به ویژه در زمینه‌های اشتغال، عمران، فرهنگی، حمایت، اکرام ایتام و… است.
منتظری با بیان اینکه این نمایشگاه از سوی اداره کل کمیته امداد استان و در محل محوطه ورودی قلعه فلک الا فلاک برپا شده است، افزود: این نمایشگاه به منظور جذب اعتماد عمومی و از سوی دیگر اشاعه فرهنگ نوع دوستی و نهادینه شدن فرهنگ انفاق، نیکوکاری، همبستگی اجتماعی، تعاون و همچنین ترغیب و هدایت خیرین، سازمان‌ها، تشکل‌های مردمی در راستای کمک به محرومین جامعه است.
مدیر کل کمیته امداد استان لرستان در پایان اظهار داشت: این نمایشگاه از شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با برگزاری مراسمات متنوع و مولودی خوانی افتتاح و تا روز پنج شنبه ۲۶ تیر ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز