خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان خبر داد:

فعالیت کتابخانه‌های کشیک نوروزی در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۲۵

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لرستان از فعالیت کتابخانه های کشیک در ایام نوروز در این استان خبر داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان از فعالیت کتابخانه‌های کشیک در ایام نوروز در این استان خبر داد.

تیمور احمدوند در گفتگو با خبرنگار ایلنا اشاره به در پیش بودن عید نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز نیز کتابخانه‌های کشیک در استان لرستان فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: در این ایام در هر یک از شهرستان‌های استان لرستان یک کتابخانه کشیک باز است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان تصریح کرد: در شهرستان خرم آباد نیز در ایام نوروز کتابخانه عمومی خرم آبادفعال خواهد بود.
احمدوند همچنین از مردم استان لرستان خواست تا در روزهای پایانی سال به کتابخانه‌ها عیدی دهند و کتاب‌هایی که در منازل آن‌ها بدون استفاده است، به کتابخانه‌ها اهدا کنند تا همه افراد بتوانند از آن‌ها بهره ببرند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان عنوان کرد: هر یک از اهداکنندگان کتاب نیز جزو خیران کتاب محسوب می‌شوند.
وی همچنین از افرادی که کتاب‌هایی را از کتابخانه‌های عمومی لرستان به امانت گرفته‌اند و مدت زمان بازگرداندن آن‌ها سر آمده، خواست تا عید نوروز نسبت به بازگرداندن کتاب‌ها اقدام کنند و از پرداخت جرایم دیرکرد معاف شوند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان تصریح کرد: این افراد علاوه بر معاف شدن از پرداخت جرایم دیرکرد، مورد تشویق هم قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز