خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اجرای بیش از ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح روستاهای لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۶۶۰

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از اجرای ۸۰۰ هزار تا یک میلیون مترمربع آسفالت در سطح روستاهای استان خبر داد.

پویا تابعی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: ۲۸ هزار واحد سهمیه مسکن روستایی استان در نهضت ملی لحاظ شده که تاکنون ۱۱ هزار واحد به بانک‌های عامل معرفی شدند.

این مسئول افزود: در راستای اجرای طرح هادی، پیش‌بینی این است که در سطح روستاهای استان ۸۰۰ هزار تا یک میلیون مترمربع آسفالت انجام شود.

وی ادامه داد: در بحث نهضت ملی مسکن روستایی، سهمیه استان ۲۸ هزار واحد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بیان کرد: از این سهمیه، تاکنون ۱۱ هزار واحد را به بانک معرفی کردیم و ۹ هزار و ۵۴۸ واحد انعقاد قرار داد شدند.

تابعی گفت: پیش‌بینی این است که چنانچه سالانه ۷۰۰۰ واحد سهمیه بگیریم ظرف شش سال آینده می‌توانیم ادعا کنیم که در سطح روستاهای استان واحد ناایمنی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: قطعا نهضت ملی ۲۸ هزار واحد روستایی که سهمیه استان است محقق خواهد شد و احتمال اینکه بیش از این سهمیه، مسکن بسازیم وجود دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان در ادامه با بیان اینکه این نهاد واحد تولیدی مصالح ساختمانی ندارد، گفت: اساسنامه بنیاد مشخص است.

تابعی خاطرنشان کرد: قراردادی قرار است بین بنیاد مسکن، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان منعقد شود و براساس آن سیمان و میلگرد به صورت بلاعوض اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز