خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

واگذاری ۳ هزار و ۲۱۹ سری جهیزیه به مددجویان لرستانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۶۰۹

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از واگذاری ۳ هزار و ۲۱۹ سری جهیزیه به مددجویان استان خبر داد.

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد:  در ۹ ماهه امسال، یک هزار و ۲۳۰ مورد ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر۴۸ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شده است.

این مسئول اضافه کرد:  از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، ۷۱۵ واحد مسکن در استان احداث و ۳۳ واحد شهری خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، ۲۲۹ مورد تعمیر مسکن و ۳۸۰ مورد گازکشی منازل مددجویان استان انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بیان کرد: همچنین در این مدت، یک هزار و ۲۳۰ مورد ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان به مددجویان لرستانی پرداخت شده است.

شیخ‌پور افزود: ۱۳ هزار و ۵۹۳ مورد اجاره مسکن با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان نیز در این مدت به مددجویان پرداخت شده است.

وی  در خصوص اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: ۹ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی با  اعتباری بالغ بر ۶۰۹ میلیارد تومان در این مدت ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در ادامه با بیان اینکه در حوزه حمایت نیز کارهای زیادی انجام شده است، بیان کرد: در این مدت ۹ ماهه، ۳ هزار و ۲۱۹ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ میلیارد تومان تهیه و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

شیخ‌پور ادامه داد: همچنین دو هزار و ۹۰۰ سری لوازم ضروری با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان برای مددجویان تحت پوشش تهیه شده است.

وی گفت: همچنین در این مدت ۹ ماهه، ۵ هزار و ۳۰۰ مورد وام قرض الحسنه به نیازمندان با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز