خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

بزرگداشت شهید سلیمانی تداعی‌گر عزاداری مردم در عاشوراست

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۴۱۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بزرگداشت شهید سلیمانی را تداعی‌گر عزاداری مردم در عاشورا دانست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: حرکتی که صورت گرفت در امتداد راه شهادت خللی نمی تواند در اراده مردم ایجاد کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان با اشاره به توطئه‌های دشمن در طول تاریخ افزود: دشمن بداند راه شهدا ادامه دارد و  پاسخ کوبنده این اقدام وحشیانه را خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه نه تنها در ایران اسلامی بلکه از کل دنیا مردم ارادت ویژه‌ای به شهید سلیمانی دارند و برای زیارت قبر ایشان به کرمان می‌آیند، عنوان کرد: این تجمع‌ها در مزار شهید سلیمانی‌ها برای دشمن سخت است که دست به توطئه می‌زند.

هاشمی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی تداعی‌گر عزاداری مردم در عاشورا و ایام محرم است، ادامه داد: شهید سلیمانی در مسیر آقا عبدالله الحسین(ع) قدم برداشت و اکنون دشمن بیشتر از راه شهید سلیمانی می‌ترسد.

وی اظهار کرد: عمل کسانی همچون شهید سلیمانی برای خداوند و خالصانه بود، جانشان را با خدا معامله کردند و خداوند محبتی از این افراد در دل مردم می‌گذارد و اینک شهید سلیمانی در دل مردم جای دارد.

این مسئول گفت: حاج قاسم سلیمانی از فرزندان همین مکتب بود، در مسیر امام حسین(ع) قدم برداشتند و در دل مردم جای داشت و دشمن همچنان از مسیر حاج قاسم سلیمانی هراس دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز