خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

بسیج در عرصه‌های مختلف مشکل‌گشا بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۶۶۶

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف مشکل‌گشا بوده است، افزود: حضور فعال بسیجیان در دوران دفاع مقدس، حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت‌های مردمی گره‌گشا بوده و هست.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج کارکنان ادارات کل استان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، بسیج را درکی از اخلاص، اراده، اتحاد معتقدانه دانست و افزود: بسیج در رابطه با امام تجلی پیدا می‌کند.  

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی ظرفیتی که در بطن و متن مکتب اهل بیت وجود داشته است را سامان و سازمان بخشید، افزود: شهدای کربلا با امامشان رابطه‌ای بسیجی‌وار داشتند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بسیج میعادگاه همه اقشار جامعه است، بیان کرد: بسیج محدود به یک قشر و جمع خاصی نیست؛ بلکه همه مردم را در برمی‌گیرد.

زیویار با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف مشکل‌گشا بوده است، افزود: حضور فعال بسیجیان در دوران دفاع مقدس، حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت‌های مردمی گره‌گشا بوده و هست.

استاندار لرستان گفت: با توجه به ظرفیتی که بسیج در استان به وجود آورده است، می‌تواند در راندمان و اثربخشی بیشتر ماموریت‌های سازمانی ما ارتقا به وجود آورد. 

وی با بیان اینکه بسیج مکتب است و مرز نمی‌شناسد، افزود: بسیج فراتر از چارچوب‌های سرزمینی توسط امام در داخل کشور به سامان و سازمان درآمد و  تبدیل به الگو شده است و در حال حاضر کشورهای دیگر برای حفظ شان، هویت و دفاع از تاریخ خود مورد استفاده قرار می‌دهند  و اروپا و آمریکا را نیز تحت تاثیر قرار داده است. 

زیویار با بیان اینکه در بمب‌های چندتنی که برسر مردم غزه آوار می‌شود زن، زندگی و آزادی کجاست!؟ افزود: هزاران کودک و زن از بین می‌روند تفکر بسیجی اینجاست که می‌تواند هجمه سنگین جنگ ترکیبی را به زانو درآورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز