خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار استان خبر داد؛

اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم در لرستان از امروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۲۰۹

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم از امروز در کشور و این استان اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا روز شنبه - بیست و دو مهرماه - در جمع خرنگاران اظهار داشت: با اجرایی شدن این طرح جدید، دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومان خواهند شد.

وی افزود: این دهک‌ها از امروز شنبه می‌توانند ۱۱ قلم کالای اعلام شده را در فروشگاه‌های تعیین شده خریداری کنند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: طرح اجرای کالابرگ الکترونیکی یک تکلیف قانونی در بودجه است که از سوی دولت در سال جاری اجرا شده و برای تشویق مردم به خرید کالا‌های ۱۱‌ گانه مورد نظر دولت شامل؛ شیر، ماست، پنیر، قند و شکر، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت قرمز منجمد، روغن، برنج، حبوبات و ماکارونی است.

ناصری یاد آور شد: در ابتدا فقط سه دهک کم‌ درآمد مشمول یارانه تشویقی بودند که با اجرای این طرح دهک‌های اول تا آخر دهک هفتم مشمول یارانه تشویقی مضاعف می‌شوند.

وی افزود: با اجرایی شدن این طرح جدید، دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومان خواهند شد.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری 1463#*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز