خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان:

۱۰۰ قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت در استان واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۹۲۲

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: امروز ۱۰۰ قطعه در پل‌دختر و الیگودرز به متقاضیان طرح جوانی جمعیت واگذار شد.

به گزارش ایلنا، بهزاد شاکرمی روز سه شنبه - چهارم مهرماه - در آیین واگذاری ۱۰۰ قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت مربوط به شهرهای الیگودرز و پل‌دختر که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد:  به شدت در لرستان با کمبود زمین هم در بحث نهضت ملی و جوانی جمعیت مواجه هستیم، اما کوتاه نیامده‌ایم و همه تلاش خود را برای تامین زمین مورد نیاز متقاضیان انجام داده‌ایم.

وی افزود: تاکنون ۹ هزار و ۲۳۸ متقاضی طرح جوانی جمعیت داشتیم که در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کردند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه ما حدود یک ماه پیش در بروجرد واگذاری ۱۷۳ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت داشتیم، گفت: امروز هم ۲۶ قطعه در پل‌دختر و ۷۴ قطعه زمین در الیگودرز به متقاضیان واگذار می‌شود.

شاکرمی خاطر نشان کرد: در الیگودرز ۱۱۰۰ متقاضی و در پل‌دختر نیز ۵۵۵ متقاضی طرح جوانی جمعیت داریم که امروز ۱۰۰ قطعه از این تعداد به متقاضیان واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم به ویژه در خرم‌آباد که متقاضی بالا است، زمین مورد نظر را تامین کنیم، گفت: در راستای اختصاص زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت توافقاتی با مالکین انجام داده‌ایم و به زودی شاهد اقدامات خوبی در زمینه تخصیص زمین خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز