خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتاب‌خانه‌های عمومی لرستان:

بیش از ۱۰۰۰ نفر در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد ثبت‌نام کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۳۸۷

مدیرکل کتاب‌خانه‌های عمومی لرستان گفت: در پی فراخوان ثبت‌نام ۳ روزه رایگان در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، در روز اول یک‌هزار و ۴۶۰ نفر ثبت‌نام کردند.

به گزارش ایلنا، سید سجاد راستخانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسب حلول ماه ربیع‌الاول اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان از ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه عضویت در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی لرستان و یکی از مجهزترین کتابخانه‌های عمومی کشور، برای همه گروه‌های سنی را رایگان اعلام کرد.

وی افزود: در ۲۷ شهریورماه در مجموع ۱۴۶۰ نفر عضو کتابخانه مرکزی خرم‌آباد شدند و ثبت‌نام رایگان در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد تا پایان امروز، ۲۹ شهریورماه نیز ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ به نشانی کتابخانه ابتدای خیابان شهید موسوی (بلوار شورا)، جنب مصلی‌الغدیر مراجعه کنند.

راستخانه افزود: تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات برای این کتابخانه بزرگ خریداری و ۱۴ هزار عنوان کتاب در آن ثبت شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان تصریح کرد: این کتابخانه شامل بخش‌های مختلف نگارخانه، تالار علم و خلاقیت، مخزن کتاب کودک و نوجوان، سالن مطالعه ناشنوایان و نابینایان، سالن مطالعه ویژه پژوهشگران و دیگر امکانات است که با بهره‌برداری از آن ۵۰ درصد به سرانه فضای مطالعه استان اضافه شده است.

وی بیان کرد: کتابخانه مرکزی خرم‌آباد دهم شهریورماه جاری با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز