خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خبرداد؛

توزیع ۸ هزار جلد کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه‌های همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۳۳۶

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان گفت: بیش از ۸ هزار جلد کتاب خریداری شده از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در کتابخانه‌های عمومی همدان توزیع شدند.

به گزارش ایلنا از همدان، عاطفه زارعی گفت: بیش از ۸ هزار جلد کتاب به ارزش ۵ میلیاد ریال و از جدیدترین و جذاب‌ترین آثار منتشره که مشتمل بر آثار پرطرفدار گروه سنی کودک و نوجوان و مرجع است در کتابخانه‌های عمومی استان توزیع شد.

 وی اظهار داشت: کارشناسان به صورت مستمر و دوره‌ای از کتابخانه‌های سراسر استان بازدید کرده و نیاز‌های مطالعاتی کتابخانه‌ها را احصا می‌کنند که این امر باعث تسهیل و تسریع در رفع نواقص مجموعه‌سازی در کتابخانه‌ها می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان گفت: بررسی‌های دوره‌ای، فرم‌های نیازسنجی چاپی و الکترونیکی و مصاحبه حضوری با اعضا و کتابداران نشان می‌دهد عمده مراجعان در کتابخانه‌های روستایی، کوچک و مناطق محروم را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند و با توجه به اینکه آموزش و مطالعه باید از کودکی در جان فرد بنشیند تامین منابع برای این گروه سنی همواره از اهمیت بسیاری برخوردار است.

زارعی گفت: در کتابخانه‌های شهری و اصلی نیز عمده نیاز‌های کاربران را مراجع چاپی و الکترونیکی تشکیل می‌دهد که اداره کل کتابخانه‌ها این نیاز را نیز با ارائه خدمت دانلود رایگان مقالات فارسی و غیر فارسی و خرید کتاب‌های مرجع و توزیع در کتابخانه‌ها برطرف می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز