خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان:

کتابخانه‌های همدان در انتظار اعتبار هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۵۳

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبرداد: در همدان ۵ کتابخانه با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد وجود دارد که در صورت تکمیل پروژه‌ها از طرف کارفرما، این کتابخانه‌های عمومی تجهیز می‌شوند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد: در همدان ۵ کتابخانه با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد وجود دارد که در صورت تکمیل پروژه‌ها از طرف کارفرما، این کتابخانه‌های عمومی تجهیز می‌شوند.

به گزارش ایلنا ازهمدان؛ ارشاد استعدادی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی را بهره‌بردار و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی یا اداره کل راه و شهرسازی را کارفرمایان پروژه‌های ساخت کتابخانه‌های عمومی برشمرد و گفت: در همدان پنج پروژه کتابخانه‌های عمومی با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد وجود دارد که دو پروژه در شهرستان رزن، دو پروژه در کبودراهنگ و یک کتابخانه عمومی با عنوان شهید مظاهری در مریانج است.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی همدان ادامه داد: در هفته کتاب سال ۹۲، بالغ بر ۸۴۱ هزار نسخه کتاب به یک میلیون و ۳۴ هزار نسخه در هفته کتاب سال ۹۳ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه عضویت فعال در هفته کتاب سال ۹۲،۵۴ هزار عضو فعال به ۸۲ هزار در هفته کتاب سال رسیده است افزود: سرانه کتاب در هفته کتاب سال ۹۲ به ازای ۱۰۰ نفر جمعیت ۴۸ و در هفته کتاب سال ۹۳ به ۵۴ می‌رسد.

استعدادی با بیان اینکه رشد اعضا از هفته کتاب سال ۹۲ تا هفته کتاب سال ۹۳ از مجموع هشت سال قبل از آن نیز بیشتر است گفت: مجموع کتاب‌های اضافه شده از هفته کتاب سال ۹۱ تاکنون از مجموع هفت سال قبل از آن بیشتر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز