خبرگزاری کار ایران

کتابخانه عمومی صالح آباد با 10 میلیارد ریال اعتبار استاندارد سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۰۰۱

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه بهسازی و استانداردسازی کتابخانه های عمومی در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است گفت: کتابخانه شهر صالح آباد از توابع شهرستان بهار با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار استانداردسازی شد.

به گزارش ایلنا از همدان، عاطفه زارعی در آیین بازگشایی کتابخانه عمومی فجر صالح آباد شهرستان بهار، پس از کتابخانه باهنر و آیت‌الله بهاری، کتابخانه فجر صالح آباد با حمایت مسئولان و بودجه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، فرمانداری، شهرداری و خیرین بهسازی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: در شهرستان بهار ۱۲ کتابخانه شامل پنج کتابخانه شهری و هفت کتابخانه روستایی وجود دارد.

زارعی کتابخانه‌ها را مرکز یادگیری و محلی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و دانش افراد دانست و گفت: بهسازی، فضا سازی و استاندارد سازی کتابخانه‌های عمومی در جهت پیشبرد، تعالی و تثبیت اهداف فرهنگی است.

وی کتابخانه‌های عمومی در سطح کشور را پس از وزارت آموزش و پرورش بزرگترین شبکه فرهنگی با بیش از سه هزار و ۷۰۰ کتابخانه عمومی برشمرد و افزود: در استان همدان ۱۱۸ کتابخانه عمومی با بیش از ۶۰ هزار عضو فعالیت می‌کنند که در این کتابخانه‌ها اعضا علاوه بر منابع چاپی، به پایگاه‌های اطلاعاتی فارسی و لاتین نیز به صورت رایگان دسترسی دارند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز