خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

همه شهروندان باید به صورت عادلانه از حقوق اجتماعی برخوردار باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۵۳۷

استاندار لرستان گفت: همه شهروندان باید به صورت عادلانه از حقوق اجتماعی و سایر خدمات عمومی برخوردار باشند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در دیداری صمیمی با رئیس  و اعضای انجمن نابینایان و کم بینایان استان ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از انجمن نابینایان استان و  بررسی مشکلات آنان بر ضرورت حمایت بیش از پیش از این قشر برای حضور بیشتر روشندلان در جامعه تاکید کرد و گفت: معتقدم که تک تک نابینایان همچون دیگر خواهران و برادران ما عضوی از اعضای جامعه هستند و ما از هیچ تلاشی جهت رفاه روشندلان دریغ نخواهیم کرد زیرا  همه شهروندان باید به صورت عادلانه از حقوق اجتماعی و سایر خدمات عمومی برخوردار باشند.

وی با اشاره به این مطلب که مجموعه مدیریت استان هیچ تبعیضی را میان شهروندان نمی‌پذیرد، خاطر نشان کرد: به همین علت تاکید می‌کنم با مشورت گرفتن از اعضای انجمن نابینایان استان راهکارهایی به منظور رفاه و حضور بیشتر روشندلان در همه حوزه‌ها و به ویژه حوزه‌های فرهنگی و ورزشی تعریف کرده و اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا، در این جلسه گزارشی از عملکرد انجمن و موفقیت‌های کسب شده در سطح کشور توسط رئیس انجمن به استاندار لرستان ارائه شد و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

 رئیس انجمن نابینایان و کم بینایان لرستان  در این دیدار ضمن برشمردن مشکلات و دغدغه‌های پیش روی نابینایان خواستار رسیدگی به آنها شد و استاندار لرستان ضمن قول مساعد به اعضای انجمن،  به صورت تلفنی با برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان خواستار رسیدگی، پیگیری و حل مشکلات روشندلان استان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز