خبرگزاری کار ایران

عضو هیات امنای انجمن مفاخر لرستان؛

مطالبه گری از مسئولان ملی سرلوحه کار نخبگان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۲۲۸

عضو هیات امنای انجمن مفاخر لرستان گفت: حمایت از نیروهای موفق بومی به جای تخریب نیروهای درون استان و مطالبه گری از مسئولان ملی سرلوحه کار نخبگان اجتماعی و سیاسی قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، حسین مهرداد در جلسه نهایی هماهنگی ارکان اجرایی همایش ملی «مسائل اجتماعی ایران (چالش‌ها و راهکارها)» به اهمیت برگزاری این‌گونه همایش‌ها در استان اشاره کرد و اظهار داشت : براساس صحبت‌های یکی از صاحب‌نظران علم مدیریت، مساله مدیریت از مهم‌ترین مسائل هر جامعه است چرا که مدیران هستند که می‌دانند با فعالیت‌ خود واقعا آیا خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد یا منابع را هدر می‌دهند.

وی با بیان اینکه مهمترین عنصری که مدیران باید بدانند مسأله‌شناسی و مشکل‌یابی است، گفت: هر مدیری مسئله جامعه خود را نداند یعنی بر کار خود و جامعه اشراف ندارد، اولین اصول مدیریت این است که بتوانیم زمان و امکانات خود را تقسیم و اولویت‌ها را مشخص کنیم.

عضو هیات امنای انجمن مفاخر لرستان لازمه مشکل‌یابی و حل مسأله را  قدرت تحلیل، دانایی، فراست، کیاست و تدبیر دانست و تأکید کرد: در لرستان نیازمند تحقیق و مشکل‌یابی هستیم.

این جامعه‌شناس لرستانی با بیان اینکه ضرورت مشکل موجب شده مدیریت به وجود آید و اگر مشکل نبود، مدیریتی نیز وجود نداشت، عنوان کرد: مشکل همیشه هست و خواهد بود.

مهرداد گفت: اگر از نگاه سیستمی به مدیریت نظر کنیم عوامل و متغیر های زیادی بر مدیریت اثر دارند که برای شناخت این عوامل نیاز به تحقیق داریم و این تحقیق به وسیله هر کسی انجام بگیرد باید دو ویژگیِ ذهن ساختمند و مسلح به تفکر انتقادی را دارا باشد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم از استان‌های پیشرو باشیم باید مسلح به تفکر انتقادی ساختارمند باشیم و برای ریشه‌یابی مشکلات کارهای تحقیقی و علمی انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز