خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار لرستان:

شورای اطلاع‌رسانی اتاق فرماندهی در جنگ نوین و رسانه‌ای است / لزوم پیوست رسانه‌ای برای تمام پروژه‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۴۸۵

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان گفت: شورای اطلاع رسانی استان اتاق فرماندهی عملیات رسانه‌ای دولت در جنگ نوین و جنگ رسانه‌ای است.

به گزارش ایلنا، احسان یاوری در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع‌رسانی، عرصه رسانه را به نوعی عرصه نبرد دانست و عنوان کرد: همان‌طور که در زمان حمله فیزیکی دشمن با تمام قوا برای مقابله تجهیز می‌شویم در این عرصه نیز برای مقابله با هجمه‌های دشمن باید تجهیز شویم. 

وی با بیان اینکه امروزه عرصه رسانه، عرصه آرایش جنگی است، افزود: سربازان و نیروهایی که در این عرصه فعالیت می‌کنند رزمندگانی هستند که در این جبهه سنگین که ممکن است آسیب‌های این جبهه بیش از آسیب‌های جنگ سخت باشد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان  با تاکید بر اهمیت جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: تعلل مدیران عضو برای عدم حضور و یا تاخیر در جلسات قابل پذیرش نیست. 

وی بر اهمیت محور وحدت بین نیروهای جریان انقلاب تاکید کرد و افزود: انتقادهای سازنده در پشیبرد امور موثر خواهد بود و وجود هم‌افزایی میان نیروهای انقلابی یکی از موضوعاتی است که باید اعضای شورای اطلاع‌رسانی نسبت به آن اهتمام داشته باشند که محور وحدت که همان نظام اسلامی است نمود بیشتری داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان بر مردمی کردن جریان خبری تاکید کرد و افزود: در سیاست‌های ابلاغی دولت بر این اصل نیز تاکید شده که گروه‌های مردمی در جریان رسانه‌ای و گفتمان فرهنگی می‌توانند بسیار اثرگذار باشند.

یاوری با اشاره به اینکه دستاوردهای دولت لزوماً پرداخت اعتبار پروژه‌های عمرانی نیست و تسهیلگری نیز است، عنوان کرد: دستاوردهایی که منجر به بالا بردن رضایت‌مندی میان مردم شود، نیز می‌تواند به عنوان دستاورد برای دولت در نظر گرفته شود چرا که مردم همدلی میان مسئولان را نیز می‌خواهند. 

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر اهمیت پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و خدماتی لرستان عنوان کرد: تدابیری در نظر گرفته شود که تصویب پروژه‌ها در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان منوط به پیوست رسانه‌ای باشد که این پیوست به تایید شورای اطلاع‌رسانی استان برسد. 

وی با بیان اینکه قالب‌های نو اطلاع‌رسانی باید طراحی شوند تاکید کرد: در قالب ایجاد اتاق نخبگانی از سوی دستگاه‌های اجرایی قالب‌های نو و براساس بوم لرستان در حوزه اطلاع‌رسانی ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز