خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۵۲ میلیارد تومان جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۶۸۵

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۵۲ میلیارد تومان جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان اهدا شد.

به گزارش ایلنا، جلال شیخ‌پور در حاشیه آئین اعطای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با اعطای ۲۰ هزار قلم جهیزیه در کشور، این جهیزیه ها در راستای تسهیل ازدواج شکوفه‌های امداد به نیابت از یک هزار و ۸۳۲ شهید والامقام استان به مناسبت فرار رسیدن عید غدیر، به نوعروسان تحت پوشش اعطا شد.

وی با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل اقلامی چون یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرش، جارو برقی و اجاق گاز است، افزود: ارزش این جهیزیه ها بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با اشاره به اینکه استان در امر اعطا و تامین جهیزیه برای مددجویان، حائز رتبه دوم کشوری است بیان کرد: امروز نخستین سری اهدای جهیزیه در سال جدید بود که امید می‌رود تا پایان امسال چندین سری دیگر نیز به مددجویان تحت پوشش در آستانه ازدواج اعطا شود.

شیخ پور گفت: سال گذشته نیز سه هزار و ۵۰۰ قلم جهیزیه و کمک هزینه ازدواج با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد لرستان اعطا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز