خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج کارگری لرستان:

۳۲ گروه جهادی طرح شهید برونسی در استان فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۵۶

رئیس سازمان بسیج کارگری لرستان گفت: ۳۲ گروه جهادی طرح شهید برونسی در استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الله نریمانی در تشریح برنامه‌های بسیج کارگری و کارخانجات لرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: روز نهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید کارگر عبدالحسین برونسی است که در روزشمار هفته کار و کارگر به نام روز بسیج کارگران و کارخانجات نام‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: بسیج کارگری برنامه‌های متنوعی را در این هفته برنامه‌ریزی کرده است که از جمله آنها می‌توان به نصب عکس و بنر شهدای کارگر در ورودی واحدهای تولیدی اشاره کرد.

نریمانی برگزاری جلسات جهاد تبیین در سطح واحدهای تولیدی و کارخانجات استان، دیدار کاروان رسانه‌ای از دو واحد تولیدی در مرکز استان را از دیگر برنامه‌های بسیج کارگری اعلام کرد و ادامه داد: برنامه «شیفت ایثار» نیز در هفته کار و کارگر در سطح واحدهای تولیدی اجرا می‌شود به نحوی که کارگران یک ساعت یا یک شفیت کاری را بدون کارمزد و به صورت فی سبیل‌الله در خدمت کارفرما باشند.

رئیس سازمان بسیج کارگری لرستان از توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته کار و کارگر بین کارگران بی‌بضاعت و به ویژه کارگران ساختمانی سطح استان خبرداد و گفت: برای توزیع بسته‌های معیشتی مذکور، افراد نیازمند توسط حوزه‌های کارگران و کارخانجات سطح نواحی و مرکز استان شناسایی شده‌اند.

نریمانی نواخته شدن زنگ کار و تلاش، برگزاری مسابقات فوتسال برادران و مسابقات دارت خواهران کارگر، تجلیل از کارگران حوزه درمان و عیادت از کارگران بستری در بیمارستان، اعزام گروه‌های جهادی به مدارس، مساجد و مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های بسیج کارگری در استان برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۲ گروه جهادی طرح شهید برونسی در لرستان، غبارروبی گلزار شهدا و حضور کارگران در نماز جمعه، اهدا خون توسط کارگران، یادواره شهدای کارگر و دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر و تجلیل از کارگران و بسیجیان نخبه و نمونه را از دیگر برنامه‌های هفته کار و کارگر بسیج کارگری در لرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز