خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

سینما ظرفیتی است که آرمان‌های انقلاب را به تصویر می‌کشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۴۶

استاندار لرستان گفت: سینما ظرفیتی است که به خوبی چشم اندازها و آرمان‌های انقلاب را به تصویر می‌کشد.

به گزارش ایلنا،  فرهاد زیویار در حاشیه اکران آخرین شب فیلم "غریب" از فیلمهای جشنواره فجر در سینما استقلال خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف سازمان سینمایی این است که در راه تبیین انقلاب قدمی بردارند و ما هم در این راستا حمایت خواهیم کرد.

وی در مورد تفاهم نامه با سازمان سینمایی کشور اظهار کرد: در خیلی از جاها برای تفاهم نامه ها ردیف و اعتبار وجود ندارد اما باید برای آن اعتبار پیدا کرد.

استاندار  با بیان اینکه سینما ظرفیتی است که به خوبی چشم اندازها و آرمان های انقلاب را به تصویر می کشد ، گفت: در ادامه به اکران فیلم غریب که در آن رشادت های شهید بروجردی در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود، اشاره کرد و عنوان کرد: صرف نظر از مباحث فنی فیلم، در آن نشان می دهد که شهدا چگونه شاخص می شوند.

وی فداکاری در اوج را رمز شاخص شدن شهدا برشمرد و گفت: آن چیزی که شهید بروجردی را برجسته می کند از خودگذشتگی و فداکاری برای هم نوعان است.

استاندار تصریح کرد: فیلم غریب کلیت شهیدان را مانند هم نشان می دهد به نحوی که علاوه بر شهید بروجردی تصویری از حاج قاسم، شهید همت و شهید زین الدین به خوبی نمایان شد.

 زیویار همچنین در خصوص کنگره شهدا اظهار کرد: ظرفیتی که برای ساختن فیلم در کنگره پیش بینی شده را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: در این راستا جلسه ای را با مسئولین صندوق هنرمندان در محل وزارت ارشاد برگزار کردیم که براساس آن اگر برای ساخت فیلم آورده ای داشته باشیم صندوق نیز حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز