خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

هدف اصلی ارتش و سپاه خدمت به مردم است/ اراده جمهوری اسلامی نباشد اتفاقی در منطقه رخ نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۴۲

فرمانده تیپ ۴۱ متحرک هجومی شهید آبشناسان قوشچی گفت: ماموریت و هدف اصلی ارتش و سپاه با لباس مختلف حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم است.

ناصر بهلولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، ضمن تبریک فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، این روز را فرصتی مغتنم در تجلیل از رشادت‌های دلاور مردان ارتش دانست و اظهار کرد: ماموریت و هدف اصلی ارتش و سپاه با لباس مختلف حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم است.

وی افزود: ارتش نقش برجسته‌ای در دوران دفاع مقدس داشته و توانست موفقیت‌های بسیاری در جبهه حق علیه باطل کسب کند و امروز با اتکا به توانایی‌های داخلی توانسته به موفقیت‌های علمی و پیشرفت‌های چشمگیری در تجهیزات دفاعی دست پیدا کند و با توجه به اینکه ارتش پیش از انقلاب جنبه تزئینی داشت ولی اکنون از جنبه تزئینی خارج و ماموریت‌محور شده است و این ماموریت بدون کمک و همکاری مردم انجام نمی‌پذیرد.

فرمانده تیپ ۴۱ متحرک هجومی شهید آبشناسان قوشچی تاکید کرد: امروز اگر اراده جمهوری اسلامی نباشد، هیچ اتفاق خاصی در منطقه رخ نخواهد داد. در ارتش جمهوری اسلامی، ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری وجود داشته و یک شاخص و معیار این بوده که هر قلم و حرکتی که منجر به تقویت نظام شود و خروجی آن خشم و عصبانیت آمریکا باشد، قطعا آن حرکت مورد رضایت خداوند خواهد بود.

فرمانده تیپ ۴۱ متحرک هجومی شهید آبشناسان قوشچی در خصوص ارسال اقلام امدادی به مناطق سیل‌زده کشور گفت: تیپ ۴۱ متحرک هجومی شهید آبشناسان قوشچی از بدو وقوع حادثه، هم از نظر نیروی انسانی و تجهیزات و هم از نظر کمک‌های مردمی وارد عمل شدند و تاکنون نیز سه کامیون شامل البسه، قالی، خوراکی، کنسروجات و همچنین ۲۰۰ میلیون ریال پول نقد به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.‌

وی تصریح کرد: امدادرسانی تیپ ۴۱ متحرک هجومی شهید آبشناسان قوشچی به سیل‌زدگان کشور تا هر زمانی که لازم باشد ادامه خواهد داشت تا آرامش به کل مناطق سیل‌زده برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز