خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۹۱۱

رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، متن این پیام به شرح زیر است:

تجربه آرامشی عمیق و امنیتی پایدار در سال‌های پسین فراغت از کار و تلاش برای معیشت از دیرباز در ردیف بزرگترین خواسته‌ها و گاه رویاهای بشر بوده و هست.

تضمین آینده از شاخص‌های مهم رفاهی است که هیچگاه به شکل قطعی و مطلق قابل دستیابی نیست اما برخی ابزارهای مالی و خدمات مکمل می‌توانند تا حدود بسیاری، "ضمانتامه آتی" تلقی شوند.

ظرفیت صنعت بیمه برای نهادسازی از کم‌جمعیت‌ترین گروه یعنی خانواده آغاز می‌شود و به تدریج تمامی آحاد جامعه را دربر می‌گیرد.

به صراحت می‌توان ادعا کرد که "بیمه‌نامه زندگی" جذاب‌ترین، کاربردی‌ترین و ارزشمندترین رشته خانوادگی صنعت بیمه به شمار می‌رود آگاه‌سازی طیف‌های مختلف جامعه از این ظرفیت عظیم، ماموریتی است که بر عهده اهالی صنعت بیمه، رسانه‌های گروهی، هنرمندان، ورزشکاران و سایر اقشار جامعه گذاشته شده است.

در این میان بازنشستگان شریف صنعت بیمه و به خصوص نهاد ناظر این صنعت به عنوان سفیران مجرب و دلسوز می‌توانند در این عرصه درخشان‌ترین نقش زندگانی خود را ایفا کنند.

هدفگذاری بزرگ صنعت بیمه همین افزایش ضریب نفوذ بیمه بین خانواده‌هاست که در آینده نزدیک رویای همگانی‌سازی محصولات و خدمات بیمه‌ای در سطح کشور را محقق خواهد کرد.

بر خود فرض می‌دانم روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به تمامی همکاران ارزشمندی تبریک بگویم که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای صنعت اطمینان‌بخش و اعتمادآفرین بیمه سپری کرده‌اند.

در پناه پرودگار یگانه و ظل توجهات ولی‌عصر (عج)، سرافراز، پیروز و برقرار باشید. 

مجید بهزادپور 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز