خبرگزاری کار ایران

سحرهای ماه مبارک رمضان؛

برنامه بهشت اجابت از رادیو معارف پخش می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۰۶

این برنامه با محوریت موضوع آداب دعا و نیاش، ارتباط با خدا و توبه ساخته شده به صورت زنده پخش می شود / پخش سخنان بزرگان اخلاق به ویژه مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی، بیان یک حکم از احکام روزه، مناجات خوانی، آداب سحر خیزی و شب زنده داری، نماز شب و سحرخیزی در سیره علما، از جمله آیتم های دیگر از این برنامه است.

سحرهای ماه مبارک رمضان، رادیو معارف در برنامه بهشت اجابت به بیان آداب دعا و نیاش می پردازد.

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه بهشت اجابت به روی آنتن می رود.

این برنامه که با محوریت موضوع آداب دعا و نیاش، ارتباط با خدا و توبه ساخته شده به صورت زنده تقدیم سحرخیزان عزیز می شود.

شرح دعای ابوحمزه ثمالی توسط آیت الله امامی کاشانی و بیان آثار تربیتی دعا در گفت و گوی تلفنی با حجت الاسلام آقاتهرانی از جمله بخش های این برنامه است که می توان به آن اشاره کرد.

پخش سخنان بزرگان اخلاق به ویژه مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی، بیان یک حکم از احکام روزه، مناجات خوانی، آداب سحر خیزی و شب زنده داری، نماز شب و سحرخیزی در سیره علما، از جمله آیتم های دیگر از این برنامه است.

لازم به ذکر است پخش مباحثاخلاقی مقام معظم رهبری یکی دیگر از بخش های این برنامه است که سحرخیزان می توانند در سحرهای ماه مبارک رمضان در بهشت اجابت بشنوند.

بهشت اجابت کاری از گروه معارف و اندیشه به تهیه و سردبیری محمد حسن جلالی و گویندگی محمد جواد محمدی از ساعت ۳ بامداد تقدیم سحرخیزان معارف جو می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز