خبرگزاری کار ایران

معاون آتش نشانی شهرداری قم مطرح کرد؛

تشریح فعالیت آتش نشانی قم در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۳۷۹

از سیزدهم تا شانزدهم خرداد ماه ۱۵ هزار نفر ساعت نیروهای آتش نشانی در نقاط مختلف شهر و همچنین اتوبان قم - تهران استقرار دارند / در هسته مرکزی شهر نیز نیروهای آتش نشانی حضور مستمر خواهند داشت / توجه به پیشگیری از نکات مورد تاکید است.

ایلنا: معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار نیروهای آتش نشانی به میزان ۱۵ هزار نفر ساعت در نقاط مختلف شهر، مسیرهای منتهی به قم و حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام سالگرد ارتحال امام خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بابا احمدی در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه آتش نشانی برنامه های ویژه‌ای را برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و نیمه شعبان تدارک دیده است، اظهار کرد: از سیزدهم تا شانزدهم خرداد ماه ۱۵ هزار نفر ساعت نیروهای آتش نشانی در نقاط مختلف شهر و همچنین اتوبان قم تهران استقرار دارند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵ اکیپ امدادی و همچنین تیم های موتوری در ایام نیمه شعبان گفت: در هسته مرکزی شهر نیز نیروهای آتش نشانی حضور مستمر خواهند داشت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه بازدیدهای ایمنی از جمکران انجام شده است، خاطرنشان کرد: توجه به پیشگیری از نکات مورد تاکید است و در این خصوص اقدامات لازم از جمله ارائه کپسول های آتش نشانی در نظر گرفته شده است.

رحمتی پور مدیر پشتیبانی آستان مقدس حضرت معصومه نیز در این جلسه از آمادگی آستان مقدس قم برای ارائه خدمات عمومی و فرهنگی خبر داد و از همکاری خوب شهرداری منطقه هفت تقدیر کرد.

جعفری نماینده فرمانداری نیز در این جلسه با اشاره به اینکه فرمانداری مسئولیت کمیته پشتیبانی را عهده دار است از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه ها خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز