خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان مطرح کرد:

چرخه تولید با تقویت زیرساخت بخش‌های مختلف صنعت صورت می پذیرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۰۴۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به اصول پدافند غیرعامل، تقویت زیرساخت‌های صنعت و معدن از اولویت‌های استان است و باید با برنامه ریزی برای رفع نقاط ضعف در این حوزه اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزالله افضلی روز سه‌شنبه در کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل صنعت و معدن که با حضور محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در سازمان صنعت برگزار شد، افزود: موضوع پدافند غیر عامل، یکی از موضوعات مهم دهه اخیر دنیا است و نقش موثری در حوزه بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و مقاوم سازی ایفا می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع، تقویت زیرساخت بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت از اولویت‌های اساسی ما است تا در مواقع بحرانی بتوانیم چرخه تولید کشور را به نحو مطلوب مدیریت کنیم.

این مسئول با بیان اینکه شیوع کرونا یکی از بحران‌هاست که در حال مبارزه با آن هستیم، افزود: در پیشگیری از شیوع کرونا همدلی و هم افزایی مطلوبی را بین بخش‌های دولتی، خصوصی و آحاد مردم شاهد بودیم و کشور ما در کنترل و مهار کرونا، عملکرد مطلوب‌تری نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا داشت.

وی اضافه کرد: امیدواریم در ادامه نیز با همکاری بخش خصوصی و دولتی برای شناسایی نقاط آسیب خیز در بخش‌های صنعتی و تولیدی استان اقدام کرده و بتوانیم با رفع آنها جلوی هرگونه آسیب پذیری و خسارات و تلفات احتمالی را بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز