خبرگزاری کار ایران

با حکم رحمانی؛

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قزوین منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۳۱۸

با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در بخشی از حکم رضا رحمانی آمده است: مقتضی است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه‌ریزی و طراحی شیوه های روزآمد، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام کنید .

وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت تاکید کرده است : ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی ، معدنی و تجاری از طریق ارتقای دانش فنی ، تعامل و همکاری مناسب با تشکل های تخصصی غیر دولتی و مردم نهاد ، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقای نظام مهندسی صنعت و معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارز آوری مورد تاکید است .

در ادامه‌این‌حکم آمده است: بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل‌های تخصصی غیر دولتی،‌ بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و نظارت موثر بر فعالیت‌های اقتصادی،‌ دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت .

رحمانی در این حکم تاکید کرد: انتظار دارم با تکیه بر اصول قانون مداری، ‌اعتدال گرایی و منشور اخلاقی، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و به هنگام برای ایفای وظایف اقدام کنید .

پیش از این علی پرزحمت در این سمت مشغول ایفای وظیفه بود.

استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی و 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز