خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل ورزش قزوین در گفت و گو با ایلنا :

مدیران استان نگرش خود را نسبت به جوانان تغییر دهند/ مطالبات جوانان جدی گرفته شود

کد خبر : ۵۸۳۲۴۰

مهران قاسمی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین می‌گوید: حوادث اخیر نشان داد به جوانان مهارت بیان مساله و حل آن را آموزش نداده‌ایم.

 مهران قاسمی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین درگفتگو باخبرنگار ایلنا در باره حضور قشر جوان  در اعتراضات اخیر گفت: همه مدیران استان باید نگرش خود را نسبت به جوانان تغییر دهند، باید مطالبات جوانان در  حوزه اشتغال،  ازدواج و مسکن، توسط مسئولان به جد پی‌گیری شود، آنچه که امروز اتفاق افتاد، یک مقداری‌اش ریشه در گذشته دارد، ما از  برنامه‌های توسعه کشورعقب مانده‌ایم،این موارد موجب تلنبار شدن  خواسته های جوانان در جامعه می شود.

قاسمی در این‌باره افزود: مسائل اخیری که در کشور اتفاق افتاد نشان می‌دهد که ما مهارت برخورد با جوانان را  نیاموخته‌ایم  و نتوانستیم مطالبات آنها را جهت‌دهی کنیم و آن را در مسیری قرار بدهیم که بدانیم چگونه محقق شود.

وی نسبت به علل دیگر این اتفاق تصریح کرد:اینکه این اتفاقات در خیابان‌های ایران رخ داد،نشان داد ما در بحث نشاط اجتماعی برای نوجوانان و جوانان باید گام های جدیدتری برداریم .

این مدیر۳۷ساله امور جوانان اولویت‌های جوانان را به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم کرد و گفت: اولویت‌های سخت افزاری جوانان؛ اشتغال، ازدواج و مسکن است واولویت های نرم افزاری آنان مثل  نشاط اجتماعی، اوقات فراغت، تفریح و شادی و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه های مختلف و آسیب های اجتماعی است. 

معاون اداره فرهنگی و اجتماعی جوانان نسبت به تعامل این اداره با آموزش و پرورش نیز تصریح کرد: طرح ملی به سوی  آینده در آموزش و پرورش  حدود ۲۰۰۰ نفر را پوشش داده و در جهت کشف  استعداد تحصیلی و شغلی دانش آموزان است.  در بحث آسیب های اجتماعی سازمان های مردم نهاد ما اکثراً در حال فعالیت در آموزش و پرورش و مدارس و کلاس ها هستند و در سایر مباحث غیر از آسیب‌های اجتماعی نیز  سازمان های مردم نهاد کار خود را از آموزش و پرورش شروع می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز