خبرگزاری کار ایران

کاشی‌پزها، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

افزایش ۲۵درصدی نرخ کرایه‌ تاکسی‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۵۷

نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین به طور میانگین ۲۵ درصد افزایش یافته است.

مصطفی کاشی‌پزها، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری به طور میانگین ۲۵درصد افزایش یافته است که این امر تأثیر مطلوبی در وضعیت درآمدی تاکسیرانان دارد.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ کاشی‌پزها افزود: پس از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‎ها به دلیل افزایش نرخ حامل‌های انرژی و افزایش نیافتن نرخ کرایه‌های تاکسی، تاکسیرانان با مشکلات زیادی روبرو شده بودند که با همکاری مسئولان مرتبط این مشکل با افزایش نرخ کرایه‎ها برطرف شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: بر اساس لایحه تعیین نرخ کرایه انواع تاکسی در سال ۹۳ ورودی تاکسی‌های گردشی برای مسافت آزاد هزار و ۵۰۰ متر ۵۰۰تومان است.
کاشی‌پزها عنوان کرد: نرخ کرایه تاکسی‌های مسیر میدان دفاع مقدس تا چهار راه راهنمایی۶۰۰تومان، ۲۲بهمن تا ولیعصر ۸۰۰تومان، میدان دفاع مقدس تا میدان مادر ۹۰۰تومان، میدان آزادی تا دانشگاه امام خمینی(ره) ۹۰۰تومان، مسیرهای دانشگاه امام خمینی(ره) تا ولیعصر و دانشگاه آزاد باراجین تا دانشگاه نواب ۱۰۰۰تومان است.
وی تصریح کرد: همچنین نرخ کرایه‎های تاکسی در مسیر ولیعصر تا میدان گل‎ها ۱۲۰۰تومان، مسیر ترمینال تا دانشگاه آزاد باراجین ۱۱۰۰تومان، مسیرهای خیابان راه آهن تا دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و خیابان راه آهن تا دانشگاه غزالی ۱۲۰۰تومان می باشد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین درباره افزایش نرخ کرایه های شرکت های حمل و نقل درون شهری(آژانس‌ها) گفت: ورودی درون شهری تا سه کیلومتر ۳هزار و ۵۰۰ تومان و بعد از سه کیلومتر به ازای هرکیلومتر پیمایش اضافه ۳۰۰تومان دریافت می‌شود.
کاشی‌پزها خاطر نشان کرد: ورودی برون شهری هزار تومان و به ازای هرکیلومتر پیمایش اضافه ۵۰۰تومان دریافت می‌شود.
وی یادآور شد: برای انجام سرویس ساعتی درون شهری ورودی هزارتومان و پس از آن به ازای هر ساعت ۶۵۰ تومان دریافت می‌شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز