خبرگزاری کار ایران

در یک سال گذشته صورت گرفت؛

پرداخت ۱۰۰ درصدی هزینه درمان کودکان توسط بیمه سلامت قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۱۷۶

مدیرکل بیمه سلامت قزوین گفت: پرداخت ۱۰۰ درصدی هزینه‌های درمانی، بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال با ابلاغ مصوبه خدمات درمانی رایگان کودکان، طی سال گذشته توسط این بیمه در استان صورت گرفت.

به گزارش ایلنا در قزوین، پیمان قجربیگی با اعلام این خبر گفت: بیمه سلامت با هدف کم کردن هزینه‌های درمانی شهروندان و با سطح گستردگی فراوان خود در حوزه‌های مختلف درمانی و دارویی زمینه ایجاد عدالت و ارتقا سطح خدمات سلامت را فراهم می‌سازد.

مدیرکل بیمه سلامت قزوین به پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری در قالب بسته‌های درمانی بدون محدودیت سقف اشاره کرد و یادآور شد: بیمه سلامت قزوین ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری برای زوج‌های نابارور نشان دار شده در مراکز دولتی و همچنین پرداخت ۹۰ درصد از هزینه‌های تعرفه عمومی غیردولتی در مراجعه به مراکز خصوصی را طی سال گذشته انجام داد.

قجربیگی بیان کرد: انتساب نشان برای سه هزار و ۶۲۵ مادر باردار در سامانه‌های بیمه سلامت و بهره مندی این مادران از خدمات درمانی دوران بارداری با تعرفه بیمه ای، انتساب نشان برای ۸۱۵ زوج نابارور در سامانه‌های بیمه سلامت و بهرمندی این زوج‌ها از تمامی خدمات درمان ناباروری با تعرفه بیمه‌ای از جمله خدمات ارایه شده از سوی این بیمه در استان قزوین است.

مدیرکل بیمه سلامت قزوین با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن اتباع خارجی در سطح استان از سوی این بیمه،اضافه کرد: براساس توافق سازمان بیمه سلامت ایران با سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور و انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای ارتقا سطح سلامت اتباع خارجی مقیم و مورد تایید وزارت کشور، تمامی اتباع غیر ایرانی مقیم استان قزوین تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

۶۰۰ مرکز و مطب در استان قزوین با بیمه سلامت طرف قرارداد هستند و بیش از ۵۰۰ هزار شهروند قزوینی به همراه ۲۳ هزار بیمه شده روستایی تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز