خبرگزاری کار ایران

در سال جدید؛

اولویت شورای شهر قزوین اتصال بلوار معلم به کمربندی آیت الله باریک بین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۴۱۵

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اتصال بلوار معلم به کمربندی آیت الله باریک بین به عنوان یکی از طرح‌های ترافیکی شهر، اولویت کاری امسال این شورا و مجموعه مدیریتی قزوین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرج الله فصیحی رامندی گفت: اتصال بلوار معلم به کمربندی آیت الله باریک بین در قزوین با همکاری و همراهی قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین با مجموعه مدیریتی شهر قزوین به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای این طرح، ایجاد جاده جدید بین شهر مهرگان، شهرک اندیشه و قزوین نیز به عنوان یک ایده از سوی شهرداری قزوین پیگیری می‌شود که در صورت تصویت آن بخشی از کار برعهده شهرداری قزوین و بخش دیگر از سوی اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود.

فصیحی رامندی به چند طرح آماده افتتاح طی سال جدید در قزوین اشاره کرد و یادآور شد: افتتاح پارک امیر کبیر حوالی خیابان امیرکبیر و پونک، بهره برداری از سالن ورزشی در شهرک شهید بهشتی، راه اندازی ایستگاه آتش نشانی شعبه بازار، سالن ورزشی باغ نشاط و ساختمان ناحیه ۲ شهرداری از جمله این طرح‌ها به شمار می‌روند.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: در بودجه امسال شهرداری قزوین طرح‌های متعددی پیش بینی شده که امیدوارم با تامین منابع مالی بتوانیم آنها را به مرحله اجرا برسانیم، به عنوان مثال طرح بهسازی و تعریض مسیر نسیم شمال، حد فاصل دانشگاه علوم پزشکی تا میرزاکوچک خان در حال اجرا است که اگر مساله جا به جایی تاسیسات برق وجود نداشت، سال گذشته به بهره برداری می‌رسید.

به گفته فصیحی رامندی، سال گذشته چند طرح شاخص در شهر قزوین افتتاح شد که مهمترین آن، بلوار آیت الله باریک بین، بهره برداری از ساختمان تئاتر شهر و افتتاح چند فرهنگسرا و مجموعه ورزشی بود.

عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: بودجه سال جدید شهرداری قزوین ۵۲ هزار میلیارد ریال است که اگر نتوانیم تمامی آن را محقق کنیم، اما سعی خواهیم کرد تا گام‌های اساسی را برای رشد و توسعه این شهر برداریم که البته با پیش بینی تامین منابع مالی تحقق آن امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز