خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

شهرداری قزوین، بستر تحول شهر را فراهم کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۰۸

شهرداری قزوین بستر توسعه و تحول شهر قزوین را فراهم کرده است و در این راستا همه مسوولان و شهروندان باید به شهرداری کمک کنند.

استاندار قزوین گفت: شهرداری قزوین بستر توسعه و تحول شهر قزوین را فراهم کرده است و در این راستا همه مسوولان و شهروندان باید به شهرداری کمک کنند.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ مرتضی روزبه در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بزرگ احداثکمربندی طبقاتی امام رضا(ع) قزوین با اعتبار ۷۵میلیارد تومان که با حضور مسوولان استانی و شهری به مناسبت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) برگزار شد، افزود: همه باید به کمک شهرداری بیایند تا همه امکانات در سطح شهر به صورت عادلانه توزیع شود.
وی با تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر و شهردار برای اجرایی کردن پروژه بزرگ احداثکمربندی طبقاتی امام رضا(ع) قزوین گفت: باید فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیات دولت و تذکرات و رهنمودهای ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
روزبه افزود: شهر قزوین دارای فرصت های مناسبی است و علاوه بر اینکه قزوین مرکز استان است نقش یک شاهراه مواصلاتی دارد.
استاندار قزوین بیان کرد: خدمات رسانی در شهر قزوین علاوه بر شهروندان باید در سطحی باشد که بتوانیم به عبوریان خدمات ارائه دهیم.
این مقام مسوول ادامه داد: در جنوب شهر قزوین با احداثاین کمربندی و ساماندهی امام زاده حسین(ع) همه استفاده مطلوب از ارائه خدمات خواهند کرد.
وی گفت: تحولات در شهر قزوین باید ادامه پیدا کند و مردم هم باید در این زمینه همراهی داشته باشند.
وی گفت: شهرداری قزوین تلاش در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دارد و شهروندان هم باید در زمینه های فرهنگی، ورزشی و مجتمع های تجاری و خدماتی مشارکت داشته باشند.
روزبه افزود: جنوب شهر قزوین می‌تواند امکانات بهتری از از شمال شهر داشته باشد و سطح کیفی زندگی در جنوب شهر افزایش یابد.
وی اظهار کرد: اعضای شورای شهر دارای تجربه زیادی هستند و شهردار قزوین هم یک مسوول بومی است و بر این اساس سطح انتظارات برای تحولات شهر قزوین افزایش پیدا کرده است.
روزبه بیان کرد: شهردار قزوین مشاور بنده هستند و به این دلیل به عنوان مشاور انتخاب شده است که موانع کار در توسعه شهر قزوین برطرف شود و تحول اساسی در شهر قزوین ایجاد شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز