خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

برای اطفاء حریق انبار دخانیات قزوین تمامی ۹ ایستگاه آتش نشانی پای کار بودند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۸۳

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تمامی ۹ ایستگاه آتش نشانی قزوین برای اطفا حریق یکی از انبارهای دخانیات این شهر حاضر بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرمانی شامگاه با اعلام این خبر گفت: بعدازظهر روز گذشته و به دنبال وقوع حریق در یکی از انبارهای دخانیات در خیابان شهید انصاری، همراه شهردار و تنی چند از اعضای این شورا بلافاصله در محل حادثه حاضر شدیم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: با توجه به نگهداری کپسول های کوچک گاز در این انبار و وقوع انفجار، متاسفانه دامنه حریق در محل حادثه بسیار بالا بود تا جایی که سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین مجبور به استفاده از تمامی ایستگاه های خود برای اطفا و مهار حریق شد.

فرمانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این عملیات یکی از ماموران آتش نشانی حاضر در محل هنگام اطفا و بر اثر مصدومیت شدید جان خود را از دست داد و سه مامور دیگر نیز مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.

به گفته این مسئول، تعدادی از شهروندان حاضر در محل حادثه نیز در این سانحه دچار مصدومیت هایی شدند که توسط اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانی یادآور شد: با توجه به اینکه مهار آتش سوزی چندین ساعت ادامه داشت، علت حادثه پس از ارزیابی کارشناسان آتش نشانی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز