خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

شورای ششم بر بهبود اوضاع ترافیکی قزوین تمرکز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۹۷۴

رئیس شورای شهر قزوین گفت: یکی از سیاست‌های مهم شورای ششم بهبود اوضاع ترافیکی و توجه به توسعه پارکینگ‌های عمومی شهر است.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سازمان‌های حوزه معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری در سال آینده اظهار کرد: حل مشکلات ترافیکی شهر قزوین از جمله مهم‌ترین سیاستهای شورای ششم است که در این راستا نیز تاکنون اقدامات و طرح‌های خوبی صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر قزوین افزود: پس از تکمیل و راه‌اندازی کمربندی آیت اله باریک بین و اتصال آن به پل امام رضا (ع) که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی شهر و رضایتمندی مردم داشته، احداث تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس نسیم شمال نیز با همت شورا و شهرداری قزوین در دستور کار قرار دارد و به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

به گفته فرمانی دغدغه اعضای شورا همواره اجرای طرح و برنامه‌هایی در جهت کاهش مشکلات و گره‌های ترافیکی بوده است.

رئیس شورای شهر قزوین همچنین در ادامه سخنانش برلزوم توجه به توسعه پارکینگ‌های عمومی در شهر قزوین نیز تاکید کرد و گفت: باید در برخی ردیف‌های بودجه مانند پیاده روسازی بازبینی و بررسی میدانی صورت گیرد که ببنیم آیا اجرای پروژه واقعا نیاز است و اگر ضرورتی به انجام نیست باید اعتبار این نوع طرح‌ها را به سمت توسعه پارکینگ‌های عمومی در شهر ببریم.

وی تصریح کرد: دربرخی نقاط مرکزی شهر مردم با کمبود فضای پارکینگ مواجه هستند لذا پیشنهاد می‌شود تا مبلغ یک‌صد میلیارد تومان برای ردیف توسعه پارکینگ‌های عمومی در بودجه سال آینده شهرداری لحاظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز