خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

محدودیت جریان گاز در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۹۱۸

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از محدودیت جریان گاز برای صنایع، ادارات، مجتمع‌های تجاری، ورزشی و مدارس استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور در پی حادثه انفجار بامداد روز گذشته در خط انتقال گاز، از محدودیت جریان گاز برای صنایع، ادارات، مجتمع‌های تجاری، ورزشی و مدارس استان خبر داد و گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی تا اطلاع ثانوی از سوخت جایگزین استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از مشترکین بخش خانگی درخواست کرد به‌ منظور پایداری شبکه در مصرف بهینه گاز نهایت همکاری را با شرکت گاز داشته باشند تا استمرار جریان گاز را در اقصی نقاط استان شاهد باشیم.

به گفته حجتی‌پور کمیته بحران شرکت گاز استان قزوین از ساعت 2 بامداد روز گذشته با برگزاری جلسه بحران و بررسی همه ابعاد موضوع، در حال مدیریت تداوم جریان گاز در استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: همکاران شرکت انتقال گاز ایران در تلاش هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدامات لازم را انجام دهند و بدیهی است به محض وصل مجدد گاز، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

به دلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز مدارس سراسر استان هم امروز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز