خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اراضی استان:

84 درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۱۷۵

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بیش از ۸۴ درصد از پلاک های اراضی کشاورزی این استان تعیین تکلیف و رفع تداخل شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی رحماندوست با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۸۵۱ پلاک از اراضی کشاورزی این استان رفع تداخل شده و کار کارشناسی آن‌ها به پایایان رسیده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: از مجموع یک‌هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین، ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک‌هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است.

وی عنوان کرد: قزوین در زمینه رفع تداخل اراضی کشاورزی جزء استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: رفع تداخل اراضی یک کار بنیادی است که باید به صدور اسناد کشاورزی منجر شود و به مطالبه دیرینه کشاورزان پاسخ دهد.

وی ادامه داد: فلسفه وجودی رفع تداخل اراضی کاهش پرونده‌های قضایی است که اهمیت کار را دو چندان کرده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: قرارگاه جهادی رفع تداخل، کارگروه تفسیر عکس‌های هوایی، برگزاری کمیسیون‌ها به صورت هفتگی و کارگروه‌های شهرستانی از مهمترین اقدامات این استان در راستای افزایش عملکرد برای رفع تداخلات بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز