خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

دهه فجر در قزوین با رژه موتوری نیروهای مسلح آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۵۶۸

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین از برگزاری رژه موتوری نیروهای مسلح از مقابل پادگان تیپ 116 قزوین به سمت گلزار شهدا در آغاز برنامه‌های دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم ستاد حسین محمدشفیعی در جلسه هماهنگی نیروهای مسلح استان قزوین گفت: امسال ریاست کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان قزوین بر عهده ارتش بوده و این کمیته متشکل از تمام نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و فراجا است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین بیان کرد: در جلسات مختلفی که با حضور اعضا برگزار شده برنامه‌های متنوعی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر توسط این کمیته پیش‌بینی شده که اجرا خواهد شد.

وی از اجرای صدها عنوان برنامه شاخص به‌ همت کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان قزوین خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در حوزه های مختلف آمادگی نظامی، اقتدار، فرهنگی، اجتماعی، حامی و پشتیبان مردم، بصیرت، پزشکی و ورزشی اجرا می‌شود.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های قزوین و زنجان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شاخص دهه فجر تشکیل کارگروه جهاد تبیین در مدارس و دانشگاه‌های استان است که در کمیته نیروهای مسلح در دستور کار قرار گرفته و بیش از ۵۰۰ برنامه در پادگان‌های ارتش، سپاه و فراجا در استان در دهه فجر اجرا می‌شود.

محمد شفیعی گفت: در اجرای این برنامه‌ها از ظرفیت نیروهای پا در رکاب و جوانان استفاده خواهد شد و به یاری خدا تلاش می‌شود با کمک نیروهای مسلح دهه فجر امسال که با اعیاد ماه رجب همزمان شده بسیار با نشاط و باشکوه برگزار شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر با رژه موتوری نیروهای مسلح اعم از ارتش، فراجا و سپاه در ساعت 8.30 دقیقه روز پنج شنبه /۱۲ بهمن‌ماه/ از مقابل پادگان تیپ 116 قزوین به سمت گلزار شهدا آغاز می‌شود و در تجمع کارکنان نیروهای مسلح و مردم قزوین در گلزار شهدا نیز برنامه‌های متعددی شامل زنگ انقلاب، میثاق با آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا و قرائت بیانیه مقام معظم رهبری تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه شهر قزوین، شرکت در میعادگاه‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی تیپ 116 مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین، اهدای خون، برگزاری برنامه میهمانی لاله‌ها، ویزیت و درمان رایگان مناطق محروم استان توسط تیم پزشکی نیروهای مسلح، برپایی محافل انس با قرآن، از جمله برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

محمد شفیعی یادآورشد: همچنین برگزاری مسابقات ورزشی، همایش تقدیر از خلبانان استان در منزل شهید عباس بابایی، حضور کارکنان نیروهای مسلح استان در پیاده روی یوم الله 22  بهمن و ده‌ها مراسم دیگر از برنامه‌های شاخص کمیته نیروهای مسلح استان قزوین است.

مقام ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با قدردانی از حضور همیشه در صحنه مردم شهید پرور استان در مناسبت‌ها اظهار کرد: مراسم نورافشانی در جوار شهدا گمنام قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین از دیگر برنامه‌های شاخص چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز