خبرگزاری کار ایران

سرپرست هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان:

طرح یاوران مسجد از امروز در قزوین کلید می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۶۴۵

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد با عنوان یاوران مسجد از امروز در استان قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید رئوف تقوی در این باره اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در نظر دارد با اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد «یاوران مسجد» اقدام به ایجاد و توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون‌های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کند و در واقع به تشکیل حلقه‌های میانی  در سطح مساجد کمک کند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این طرح با هدف افزایش تعداد اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، افزایش تعداد کانون‌های مساجد، زمینه سازی برای پیوند شبکه کانون‌های مساجد با نهاد خانواده، مدارس، مراکز و نهادهای آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بستر ارائه خدمت به بچه‌های مسجد اجرایی می‌شود و تا 11 اسفند ادامه خواهد داشت.

تقوی یادآور شد: مهمترین هدف در این طرح حمایت از تمام بچه‌های مسجد بواسطه ثبت اعضا، تکمیل کادر وارکان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد است که کانون‌ها با کسب حداقل 50 امتیاز در هفته از طریق ثبت نام عضو در سامانه، تکمیل مشخصات فردی عضو و در واقع افزایش اعضا می‌توانند در قرعه کشی شرکت کرده و از جوایزی نظیر لپ تاب، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و غیره بهره‌مند شوند.

وی اعلام کرد: قرعه کشی در سطوح کانونی و اعضا به صورت هفتگی انجام می‌شود و شرط ورود به آن، کسب حداقل امتیاز در هر هفته بوده و نتایج قرعه کشی یکشنبه هر هفته از طریق سایت بچه‌های مسجد اطلاع رسانی و جوایزی اهدا می‌شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطر نشان کرد: با همکاری و همراهی مجموعه ستاد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین شاهد افزایش کیفی و کمی کانون‌ها و همچنین اعضای کانون‌های مساجد استان قزوین باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز