خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل کتابخانه های مساجد کشوردر اصفهان:

مجوز فعالیت ۲۰۰ کتابخانه به مساجد استان اصفهان اعطا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۲۲

مجوز فعالیت ۲۰۰ باب کتابخانه مساجد استان اصفهان با حضور مدیر کل کتابخانه های مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان به مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اعطا شد.

ایلنا: مجوز فعالیت ۲۰۰ باب کتابخانه مساجد استان اصفهان با حضور مدیر کل کتابخانه های مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان به مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در این باره اظهار داشت: نزدیک به هزار و ۶۰۰ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اصفهان فعالیت دارد که فعالیت های مختلفی در حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و اجتماعی دارند.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی افزود: از میان هزار و ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان ۹۰۰ باب آن ها دارای کتابخانه هستند که ۲۰۰ باب آن ها مجوز رسمی دریافت و مابقی نیز در بررسی ها آینده مجوز می گیرند.

حجت الاسلام معتمدی تلاش در عرصه مسجد را فرصتی برای افراد بیان کرد و گفت: این تلاش های جوانان و نوجوانان در مسجد ذخیره ای برای آخرت و توشه ای برای آن زمان است که امیدواریم مورد رضایت امام زمان(عج) قرار گیرد.

وی بیان داشت: کتابداران پیشتاز، امروزمجوز کتابخانه های مسجد خود را دریافت و بر گسترده فعالیت های خود می افزایند که کارکرد مساجد در این خصوص افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز