خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبر داد:

بارش برف در ارتفاعات شمالی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۱۷۲

کارشناس هواشناسی قزوین از بارش برف در ارتفاعات شمالی استان خبر داد و گفت: بارش ها در سطح استان، به ویژه ارتفاعات و مناطق سردسیر تا یکشنبه هفته جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بهروزی با اعلام این خبر گفت: با توجه به گذر متناوب امواج که حاصل از سامانه بارشی است، گاهش افزایش ابر، وزش باد و در پاره ای مناطق باراش باران پیش بینی شده که بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف و با احتمال پدیده کولاک همراه خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: طی این مدت، وزش باد به ویژه در بخش های غربی استان نسبتا شدید تا شدید پیش بینی شده است.

به گفته وی، روز گذشته بیشترین شدت وزش باد در سیردان، مرکز بخش طارم سفلی با ۷۲ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه فردا /یکشنبه/ در ارتفاعات شمالی استان بارش های از میزان بیشتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: وضعیت جوی استان برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری پایدار خواهد بود.

بهروزی ادامه داد: در شبانه روز گذشته کوهین با صفر درجه و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت چهار تا ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز