خبرگزاری کار ایران

شهردار محمدیه:

اقدامات فرهنگی و اجتماعی اولویت مدیریت شهری محمدیه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۸۲۷

شهردار محمدیه با اشاره به اینکه اولویت‌ پیشروی مدیریت شهری انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی است، گفت: در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌های خوب عمرانی باید در زمینه ارتقای فرهنگی و اجتماعی نیز پیشرو باشیم.

به گزارش ایلنا، شهردار و اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری محمدیه در دیدار چهره به چهره با شهروندان مهرگان به بررسی مشکلات و مطالبات مردمی پرداختند.

محمد پیری درباره این دیدارهای مردمی گفت: رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری است.

شهردار محمدیه عنوان کرد: در این دیدارها می‌توان مشکلات شهروندان در حوزه مدیریت شهری را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرارداد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، نقاط مختلف شهر را به سمت آبادانی و توسعه یافتگی رهنمون کرد.

وی بیان کرد: رویکرد مدیریت شهری توجه به مطالبات شهروندان است و برنامه‌ریزی برای دیدارهای چهره به چهره و بازدیدهای محله‌ای به‌ عنوان راه‌حلی مناسب برای پاسخگویی به تقاضاهای مردمی به شمار می‌رود و این رویه به‌ سرعت در مدیریت شهری نهادینه می‌شود.

پیری تأکید کرد: حضور در مناطق صرفاً به این دلیل است که در کنار مدیران باشیم و دستورات و مکاتبات برای اجرای اقدامات در مناطق در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد و این مدیران هستند که بیشترین مسئولیت در اجرای فعالیت‌های و اقدامات در منطقه را دارند.

شهردار محمدیه در  ادامه صحبت‌های خود درباره اجرای طرح «مراجعه مخدوم به خادم و محراب خدمت» گفت: حضور مدیران شهرداری در همه محلات می‌تواند اثر مطلوبی در اجرای این طرح و رفع مشکلات شهروندان داشته باشد.

وی ادامه داد: اقدامات عمرانی علاوه بر رفع مشکلات شهروندان باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

پیری اقدامات و برنامه‌های فرهنگی را یکی از اصلی‌ترین روش‌ها جهت رسیدن به انضباط شهری و مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری شهر دانست.

شهردار محمدیه با اشاره به اینکه مدیریت شهری فعلی مصمم است که اقدامات عمرانی علاوه بر رفع مشکلات شهروندان پیوست فرهنگی داشته باشد، افزود: باید ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی بیش از بیش مورد توجه مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز